Workshop, Σχεδίαση κουτιού και stand, Κυριακή 12/10/2025, 09.00

Printing – Packaging – Sign & Displays – Workflow
10-12 Οκτωβρίου 2025 | ΣΙΝΔΟΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περιγραφή: Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα εστιάσει στο σχεδιασμό & επεξεργασία ενός κουτιού – συσκευασίας – stand. Πώς χρησιμοποιούμε τα εργαλεία software για να παράξουμε τελικό, ολοκληρωμένο προϊόν βάσει προδιαγραφών; Πώς προχωράμε στην επεξεργασία (finishing) του;

Ποιους αφορά: Κυτιοποιίες, τυπογραφεία, ψηφιακές εκτυπώσεις, εμπορικές εκτυπώσεις, συσκευασία κυματοειδούς χαρτονιού, επαγγελματίες του κλάδου μεταποίησης-φινιρίσματος, ετικετοποιίες, εύκαμπτη συσκευασία.

Τι περιλαμβάνει: Εκπαίδευση στη διαδικασία παραγωγής τελικού προϊόντος κουτιού/stand, από τον σχεδιασμό, την παραγωγή δοκιμίου, τις διορθώσεις/τροποποιήσεις, την εκτύπωση μέχρι και την επεξεργασία-φινίρισμα (προσθήκη διακοσμητικών στοιχείων-εφφέ, κοπή-χάραξη, κόλληση…)

Εκπαιδευτές:    

  • Phil Spooner | Technical Services Manager |  Arden SoftwareUK   (Βιογραφικό)
  • Μάρτιν Γαβρίλης | Τεχνικός, εξειδίκευση σε συστήματα κοπής, CNC | GRAPHCOM

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:00 – 09:30                  Παρουσίαση σχεδιαστικού προγράμματος Impact (Arden Software), Q&A
09:30 – 11:00                    Tutorial

                • Πώς χρησιμοποιούμε την υπάρχουσα βιβλιοθήκη
                • Παραμετροποίηση κουτιού/stand που έχει σχεδιαστεί βάσει της βιβλιοθήκης FEFCO – ECMA

11:00 – 11:30                    Διάλειμμα – καφές
11:30 – 12:00                    Tutorial: προσθήκη γραφικών και λογοτύπων
12:00 – 12:30                    3D παρουσίαση
12:30 – 13:00                    Πρότυπα αναφορών
13:00 – 13:30                    Πρότυπα αναφορών
13:30 – 14:00                    Δημιουργία layout

                • Προετοιμασία αρχείων εκτύπωσης & κοπής

14:00 – 14:30                    Διαφορετικές εκδοχές

                • Πλεονεκτήματα & βασικές διαφορές

Το πρόγραμμα υπόκειται σε αλλαγές/τροποποιήσεις, μείνετε συντονισμένοι.

Γλώσσα: Αγγλικά (ελληνική μετάφραση), ελληνικά
Αριθμός συμμετεχόντων γκρουπ: Έως 10 άτομα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Κόστος συμμετοχής: 25€ / άτομο  (To κόστος συμμετοχής και ίδιο ποσό από τη Graphcom θα δοθεί στο ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  “Ο ΣΩΤΗΡ”.
Αριθμός λογαριασμού στην Eurobank GR3302602110000690200647121. Δικαιούχος: Σωματείο Αποκατάστασης και Ειδικής Αγωγής ΑμεΑ «Ο ΣΩΤΗΡ».
Η απόδειξη κατάθεσης να σταλεί στα email: info@kentroameasotir.gr και info@graphcom.gr με τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησής σας (επωνυμία, ΑΦΜ, ΔΟΥ) για να παραλάβετε την απόδειξη είσπραξης δωρεάς κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.



    Κύλιση στην κορυφή